Pages

Saturday, June 15, 2013

Smelly No More

Salam ceria semua warga internet...opsss.hehe
just nak share ckit mengenai pengalaman aku dengan deodorant selama bertahun-tahun ni.
aku neh jenis cerewet ckit bab deodorant...macam-macam produk yang aku dah try...semua belom dapat memuaskan hati dan diri neh...tapi start awal tahun 2013 akau dah jumpa satu produk deodorant yang sangat aku respect...
jeng...jeng...jeng...
ni lah produk nye

credit pic from google


smelly no more
yang bagusnya deodorant ni:
  • berasaskan batu mineral
  • bebas dari unsur alkohol
  • tidak ada bau langsung taw
  • tahan lama sangat2...skrg aku dah pakai 4 bulan pn belom habis lagi
  • sangat berkesan sebab ketiak tidak akan berbau dan rasa segar
  • bawah lengan semakin cerah
  • tak ada kesan melekat pada baju kt bahagian bawah lengan
  • cara pemakaian yang sangat unik dan jimat
cara pakai sangat unik?? jimat??
haaa..betol,nak taw cara pemakaian nya sangat2 senang, just basahkan sedikit batu tu dengan air, air paip jer,pastu sapu lah kat ketiak tuh...hehe.tak ada rasa melekit pun...bilik air aku dalam bilik je,so tak ada masalah lah...tapi ada membe aku bgthu dia siap letak dalam toilet je,lps mandi terus pakai.hehe.


bulan 3 hari tuh aku try beli kat Guardian, tu pun sebab terbaca dalam paper.harganya berpatutan sebab tahan lama dan berkesan.memang tak rugi pakai, sampai bulan 6 ni pun tak habis lagi...jimat nyer !!

so,try lah...


No comments: