Pages

Tuesday, July 9, 2013

Putih oh putih


Sehari lagi kita akan menyambut bulan ramadhan al-mubarak...alhamdulillah...tak sabar rasanya...dan paling tak sabar jugak tunggu my kakak kembar ku yang akan kahwin raya ke 4 nanti...sebulan lebih lagi.
sempat berborak ngan my twin masa befday kiteorang 07/07/2013 hr tuh...walau jauh dimata tapi tetap dihati...still ingat antara satu sama lain.
dalam borak2 tuh topik kiteorang hanya ckp pasal persiapan dia yang nak kahwin...katanya, masih ada yang tak settle lagi tuk majlis tuh nnt.best nya if aku dpt join tlg die kan...ermmm,tp apa kan daya msg2 jauh & sibuk ngan kerja...

satu lagi berita yang aku dpt tahu dr die, aku kena jadi pengapit dia...haaaa...biar btol,terkejut jgk mse tuh sbb aku tak bape suka jadi pengapit, sbb aku yang nebesss nanti.hahaha...blh camtu!!!
apa-apa aku rasa excited dan tak sabar nak jd pengapit tuk kakak kembar ku neh,

nanti kena pakai baju pengapit color putih...ermmm,aku ni dh lah xpenah beli baju color putih,dlm almari pun ade 1 je,tu pun baju kemeja...ermmm,camne tuh...tapi dia ckp aku blh pakai baju die yang akad nikah,color putih...tapi kan...baju tuh msti lah byk labuci n manik2,tak ke nanti ter over mcm pengantin lak...pening jgk tuh,malu lorrr...

so skrg tgh usaha nk mencari baju color putih, maybe baju lace,peplum,kurung atau blouse...arghh,pening2...kain bia lah bercorak2 ckit dan kena matching baik punyer shawl atau tudung awning...

mana satu pilihan ku:

 baju kebaya
 lace

 blouse

 ni pun cantik

 jubah

 baju kurung

credit pic: google
 
ter over lak pengapit ni kan,tak kisah lah yg penting aku nak nampak lain ckit mse majlis tuh nanti...sape2 pun mesti nak nampak menarik dan cantik kan...hehe.
 tipu lah kalau ckp tak kan...eleh!!!

credit: google


tema wedding my twin nanti color : biru putih

mesti cool je nanti kan...
ter over excited...sorry again...



No comments: