Pages

Sunday, August 18, 2013

Majlis Perkahwinan Kakak kembar Part 1

 Alhamdulillah...setelah 1 minggu lebih bercuti, dapat semula mood untuk menulis entry yang dah terbengkalai ni kan...hehe...
sebelum kite baca lebih panjang lagi...dikesempatan ini aku ingin ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin...

entry kali ni, aku just nak cerita mengenai majlis kakak kembar ku yang dah selamat menjadi isteri orang...
dan dikesibukan majlis tu,aku lah pengapit yang bertungkus lumus memilih baju untuk mengapit kakak aku ni...last2, cari punya cari, akhirnya aku dapat pakai baju kurung kat bawah ni color krim...
 

bila pakai baju ni, ramai lak tetamu yang datang bertukar mana satu pengantin pompuan...hehehe...terpaksa lah aku perkenalkan diri setiap kali orang tanya...uhhhh...penat jgk nak jawab soalan orang...

 masa ni selepas akad nikah satu hari sebelum majlis kenduri...setelah dua kali ucap, akhirnya sah dah kakak aku ni jd isteri orang...


 sebelum majlis akad nikah


 husband dia neh askar sebenarnya, so ni persalinan dengan baju uniform n my twins dengan baju gaun nye yang putih suci gituuu...


 sekali lagi, aku pun sibuk nak interframe...


 i like this picture sbb ye membuatkan aku nampak kurus...hahaha...


majlis terkahir, majlis hantar menantu...alah umah husband die depan umah jer pun...hehe...senang, balik raya tak yah nak gaduh dah...

ni jer gambar yang sempat di ambil...insyallah next entry, aku akan usahakan cari lagi gambar2 sepanjang majlis yang meriah neh...

salam aidilfitri


1 comment:

cambreejaffa said...

Betway v1 - Videoodl.cc
Video poker is a gambling game which consists of the possibility to win money at odds of 1/2 or greater. youtube to mp3?trackid=sp-006 In the Betway v1 Betway v1, you can bet on